Cum să comunici și colaborezi mai ușor în contextul muncii hibride
About this course
Am intrat cu siguranță într-o nouă eră a muncii.
Una dintre cele mai importante aptitudini care li se cer astăzi angajaților din firme este colaborarea.
Specialiștilor din firme li se cere tot mai mult să fie team playeri, adică să colaboreze și să se armonizeze cu ceilalți oameni din organizație sub umbrela unui scop comun.
În acest curs, Cristina aduce în discuție teme arzătoare precum comunicare asertivă și fedback. Cursul se bazează, de asemenea, pe cercetări din domeniul neuroștiințelor care ne pot ajuta să comunicăm pe limba celorlalți și să ne facem mesajul mai bine înțeles.
Ne propunem să atingem următoarele obiective de învățare:
- Autocunoaștere – îi ajutăm pe cursanți să-și conștientizeze propriile puncte forte și lucrurile pe care le pot îmbunătăți
- Colaborarea în echipă – participanții vor înțelege mai bine cum poate munca în echipă să creeze valoare adăugată
- Principii și bune practici în comunicare – cum să comunici asertiv cu empatie
- Comunicare organizațională – cursanții vor fi îndrumați să folosească instrumente concrete care-i vor ajuta să comunice mai bine în organizație în contextul muncii de la distanță
- O mai bună comunicare cu clienții – participanții vor afla metode care îi vor ajuta să ridice nivelul de satisfacție al clienților companiei
- Inteligență emoțională – cum să-ți gestionezi trăirile astfel încât să reacționezi cât mai bine la evenimentele și situațiile care pot să apară într-o zi obișnuită de lucru
Cursanții își vor dezvolta următoarele abilități
- comunicare scrisă și orală;
- autoconștientizare;
- cum să oferi și primești feedback;
- limbajul trupului;
- managementul conflictelor;
- principii și metode de colaborare.